23948sdkhjf

Field´s kåret til Skandinaviens mest veldrevne shoppingcenter

Field’s havde en fremgang på 170.000 kunder i 2018.

Shoppingcentret Field´s i København er blevet hædret som Skandinaviens mest veldrevne shoppingcenter i 2018.

Centret har vundet prisen i et stærkt felt blandt nogle af de største shoppingcentre i Skandinavien. Listen tæller blandt andet Emporia i Malmø, Oslo City og Bruuns Galleri i Aarhus, som alle trækker mange millioner kunder hvert år.

 Det er de store aktører, vi er oppe imod, og vi er utrolig stolte af at blive kåret som årets mest veldrevne shoppingcenter blandt så stærke spillere. Prisen giver os blod på tanden til at skabe flere unikke oplevelser for vores kunder. Vi har oplevet en stærk kundefremgang, og det bekræfter os i, at vi har fat i det rigtige koncept, udtaler Thomas Thomsen, shopping center manager i Field’s, i en pressemeddelelse.

Prisen uddeles af Steen & Strøm, som er Skandinaviens største shoppingcenter-operatør. Prisen som det mest veldrevne center uddeles på basis af kriterier som værdiforøgelse, vækst i besøgende, totaludlejning, omsætningsvækst og omkostningsgrader.

Det var blandt andet en stor stigning i kundebesøg og den bedste totaludlejning, siden Field’s åbnede i 2004, der udløste prisen.

I 2018 åbnede stærke brands som Arket, & Other Stories, H&M Home, Rituals og Profil Optik butikker i Field’s, og samme år blev Zara udvidet.

Det har medvirket til en markant kundefremgang for Field’s, der alene fra 2017 til 2018 oplevede en stigning på 170.000 kunder.

Ingen må slå Field’s på totaloplevelsen
Field’s satser stort på at skabe særlige oplevelser for kunderne og har som mål at være kundernes førstevalg på tværs af shopping, dining og events:

 Vores højeste prioritet er at skabe en totaloplevelse for kunderne. Vi har udviklet et stærkt butiksmiks med internationale brands, et prisvindende Food Lounge koncept og oplevelser for hele familien, som man ikke finder andre steder,fortæller Thomas Thomsen fra Field’s.

Sidste år åbnede Field’s den første Bounce-park i Danmark, en 3.700 kvadratmeter stor trampolin - og parkourpark, og inden længe er et indendørs skydiving-center, iFLY, også en realitet i Field’s.

På dining-området har en benhård satsning på at skabe gode restaurantoplevelser for kunderne resulteret i prisen som ”Shoppingcentret med Danmarks bedste spisesteder 2017”.

Samtidig har centret landet en række internationale fashion brands og til april slår Field’s dørene op for Illums Bolighus.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.064